Sayfalar

13 Mayıs 2014 Salı

Boy uzatma teknikleri

Gün geçtikçe yeni yeni boy uzatma teknikleri geliştirilmektedir. Ancak uzun zamandan beri uygulanan ve doğruluğu kabul edilmiş tekniklerin sayısı azdır. Bu yazıdan en etkili boy uzatma teknikleri hakkında bilgi edinebilirsiniz.

Spor yaparak boy uzatmak

En etkili boy uzatma tekniklerinden birisi olan spor yapmak, boy uzamasının yanında size sağlıklı bir yaşam ve sağlıklı bir vücut da sağlar. Basketbol, yüzme ve voleybol gibi sporlar ile doğal yoldan boyunuzu uzatabilirsiniz.

İyi beslenerek boy uzatmak

Boy uzatma konusunda size en büyük katkıyı sağlayacak şeylerden birisi de tükettiğiniz besinlerdir. Eğer boyunuzu doğal yöntemlerle uzatmak istiyorsanız et, süt, yumurta, yoğurt ve peynir gibi gıdaları günlük düzenli olarak tüketmelisiniz. Kalsiyum ve protein açısından zengin olan bu besinler boyunuzun uzamasına yardımcı olacaktır.


Takviye ürünler ile boyunuzu uzatın

Piyasada satılan balık yağı, d vitamini gibi boy uzamasına yardımcı olabilecek takviye ürünler ile de boyunuzu uzatabilirsiniz. Eğer bu tür ürünlerle boyunuzu uzatmaya karar verirseniz kullanmadan önce kesinlikle doktora danışınız. Aksi taktirde bilinçsizce tüketilen her türlü sağlık ürünü size zarar verebilir.

Uykuya dikkat ederek boy uzatmak

İnsan zihni ve bedeni uykuda hem dinlenir hem de gelişir. Eğer boyunuzun uzamasını istiyorsanız günde en az 7 saat düzenli uyumanız gerekmektedir. Ayrıca gece uykusu da boy uzaması için çok önemlidir. Saat 23-01 arası büyüme hormonları salgılanır. Bu saatler arasında uykuda olursanız boyunuz uzar.

1 yorum:

  1. Merhaba ben 15 yaşıma yeni girdim boyum 166 her gün barfiks demirine asılıyorum+düzenli besleniyorum+ip atlıyorum+esneme hareketleri yapıyorum sizce boyum daha ne kadar uzar annemin boyu 159 babamın boyu 170 erkeğim

    YanıtlaSil