Sayfalar

19 Mayıs 2013 Pazar

Boy Nasıl Uzar - Boyunuzu Uzatın!

Boy Uzatma Programı ile 6 Haftada 7cm Uzamak içn tıklayın!





Boy uzamasının gerçekleşmesini sağlayan bazı etkenler vardır. Boy nasıl uzar sorusuna cevap vermek için öncelikle boy uzamasını sağlayan etkenleri öğrenmek gerekir. Aşağıda boy uzamasını etkileyen olumlu ve olumsuz etkenlerin neler olduğunu görebilirsiniz.


Olumlu etkenler

  1. İyi beslenmek
  2. Spor yapmak
  3. Olumlu düşünmek ve motive olmak
  4. Genetik
  5. Vitamin ve mineral almak
  6. İyi bir uyku

Olumsuz etkenler

  1. Boy uzamasını engelleyen sporlar yapmak
  2. Kötü beslenmek

Aşağıda olumlu etkenler ile ilgili maddelerin geniş açıklamalarını okuyarak konu hakkında detaylı ve faydalı bilgi edinebilirsiniz.

a.İyi beslenmek
Boy uzamasını sağlayan en önemli etken beslenmedir. Nasıl beslenirseniz o doğrultuda bir hayatınız olur. Eğer boy uzatan yiyecekler ile beslenirseniz boyunuz çok rahat bir şekilde uzar. Süt, yoğurt, balık, tavuk, yumurta ve peynir içerdikleri kalsiyum, D vitamini ve protein sayesinde hem kemik gelişimini hem de kas gelişimini olumlu yönde etkiler. Bu sayede boyunuz uzar. Kısaca açıklamak gerekirse yukarıdaki besinlerle beslenirseniz boyunuz doğal yollarla ve sağlıklı bir şekilde uzar.

b.Spor yapmak
Basketbolcuların, yüzücülerin, voleybolcuların geneli uzun boyludur. Nedenini hiç düşündünüz mü? ben söyleyeyim. Çünkü onlar sporcu. Her daim spor yapıyorlar ve sağlıklı besleniyorlar. Bu sayede uzun boylular. Eğer basketbol, voleybol, yüzme, barfiks gibi sporlardan herhangi birini yaparsanız boyunuz çok sağlıklı bir şekilde uzar. Fakat bu sporları istikrarlı bir şekilde yapmalısınız. Mesela günde en az 1 saat olmak üzere haftada 3-4 gün yukarıdaki sporlardan herhangi birini yaparsanız boyunuz uzar.

c.Olumlu düşünmek ve motive olmak
Olumu düşünmek hayatın her alanında olduğu gibi boy uzatma konusunda da büyük önem teşkil etmektedir. Eğer boyunuzun uzayacağı hakkında olumlu düşünmezseniz ve kendinizi motive etmezseniz zor uzarsınız. Unutmayın her şey düşünmekle başlar. Olumlu düşünürseniz olumlu sonuçlar alırsınız.

d.Genetik
İnsanların boyu üzerindeki en büyük etkiyi genler yapmaktadır. Eğer anne ve babanızın boyu uzun ise sizin de uzun boylu olma olasılığınız çok yüksektir. Fakat bu akla "benim annem babam kısa ben de kısa olacağım" düşüncesini getirmesin. Eğer spor yaparsanız, iyi beslenirseniz, olumlu düşünürseniz boyunuzun uzamaması için hiçbir sebep yok. Genlerin tek ayrıcalığı eğer uzun ebeveynlere sahipseniz genler sayesinde siz istemeseniz bile uzun boylu olabiliyorsunuz.

e.Vitamin ve mineraller
Vücudunuza aldığını vitaminler ve mineraller boy uzamasını doğrudan etkiler. Eğer yeterli miktarda D vitamini ve kalsiyum alıyorsanız boyunuz kesinlikle uzar. İyi beslenme konusunda hangi besinlerde kalsiyum ve D vitamini olduğunu yazmıştım oradan yararlanabilirsiniz. D vitamini hakkında bilinmesi gereken önemli bir konu var ki çok önemli. Sadece D vitamini almakla iş bitmiyor. Eğer D vitamini vücut tarafından emilmezse hiçbir işe yaramıyor. D vitamini sadece güneş ışığı sayesinde emilebiliyor. Yani D vitamini aldıktan sonra mutlaka güneşe bir çıkmalısınız ve en az 15-20 dakika güneş ışığı almalısınız. Aksi taktirde aldığınız D vitamini hiçbir işe yaramaz.

f.İyi bir uyku
Boy uzatma hakkında kilit noktalardan birisi de bu. Çünkü büyüme hormonu uykuda salgılanır. Gün boyunca yaptıklarınız uyku sayesinde düzenlenir ve size katkı sağlar. Eğer boyunuzu uzatmak istiyorsanız günde en az 7 saat düzenli bir şekilde uyumalısınız.

Olumlu etkenleri yazdıktan sonra sıra geldi olumsuz etkenlere. Aşağıya boy uzamasını olumsuz yönde etkileyen etkenleri yazdım. Eğer boyunuzu uzatmak istiyorsanız aşağıda yazılanlardan mutlaka kaçınmanız gerekir.

Boy uzamasını olumsuz yönde etkileyen sporlar
Ülkemizde futbol çok büyük rağbet görmektedir. Fakat futbol boy uzamasını engelleyen bir spordur. Aynı şekilde halter sporu da boy uzamasını engeller(aynı şekilde ayakta kaldırılan dumbell da olumsuz etki yapar). Eğer boyunuzu uzatmak istiyorsanız 22 yaşına kadar halter sporundan uzak durun. İş futbola gelince durum biraz değişiyor. Çünkü ülkemizde futbol oynayan ve bu işi profesyonel şekilde yapmak isteyen çok insan var. Futbol bacak kemiklerine ve kaslarına baskı uygulayarak boy uzamasını engeller. Fakat bu sizin futbol oynamayacağınız anlamına gelmiyor. Futbol ile birlikte diğer boy uzatan sporları yaparsanız ve iyi beslenirseniz boyunuzun uzamaması için hiçbir sebep yok.

Kötü beslenmek
Daha en başta beslenmenin boy uzaması üzerinde ne kadar büyük etkiye sahip olduğunu yazmıştım. Fast-food, dondurulmuş gıdalar, katkı maddesi olan besinler, suni yiyecekler, bol yağlı kızartmalar boy uzamasını olumsuz yönde etkiler. Eğer boyunuzu uzatmak istiyorsanız mutlaka doğal ve zararsız gıdalarla beslenmelisiniz.

Boy nasıl uzar konusu hakkında yazacaklarım bu kadar ancak son bir şey eklemek istiyorum. Arkadaşlar, ergenlik dönemini atlattıysanız ne yazık ki boyunuzu uzatmak için yapılabilecek pek bir şey yok. Burada devreye sıradışı bilimsel teknik ve yöntemler giriyor.

Boy Uzatma Formülü kitabı ile hangi yaşta olursanız olun boyunuzu en etkili ve hızlı bir şekilde uzatabiliyorsunuz. Buraya tıklayarak kitabın resmi sitesini ziyaret edebilir ve kitabı bilgisayarınıza indirebilirsiniz. Bu kitabı gerçekten çok öneriyorum. Çünkü kitap hakkında bir sürü olumlu yorum alıyorum.

Şimdilik hoşçakalın ve yeni yazılarda görüşmek üzere diyerek yazımı bitiriyorum. Boyunuzu uzatma konusunda başarılar diliyorum.

0 yorum:

Yorum Gönder