Sayfalar

27 Mayıs 2013 Pazartesi

Boy Uzaması İçin Spor Yapın

Boy Uzatma Programı ile 6 Haftada 7cm Uzamak içn tıklayın!

boy uzaması için spor yapın






Spor yapmak özgüveni arttırır, psikolojiyi olumlu yönde etkiler, daha güzel bir vücuda sahip olmayı sağlar, vücuda esneklik kazandırır ve vücudun direncini arttırır. Sporun bu etkileri sayesinde de boy uzaması sağlanır. Bu yazıda "boy uzatan sporlar hangileridir" sorusunun cevabına ve boy uzatan sporlar hakkındaki bilgilere ulaşabilirsiniz.

Boy uzatan sporlar

Basketbol

NBA'deki basketbolculara baktınız mı? NBA'deki en kısa basketbol oyuncusu 1.75 boyunda. Bi' düşünün en kısa oyuncu bile normal boya sahip. Evet, basketbol boy uzamasını olumlu yönde etkileyen ve boy uzamasını en iyi sağlayan spordur. Basketbol sayesinde vücut esneklik kazanır ve kemikler uzar. Kemikler uzadıkça da boyunuz uzar. Ayrıca basketbolda sürekli zıplamak söz konusu olduğu için ve basketbol vücudun her noktasını çalıştırdığı için uzamama gibi bir şey söz konusu değildir. Boy uzatan sporlar arasında en etkili spor basketboldur.

Koşu yapmak

Boy uzatan sporlar içinde yer alan koşu, akciğer kapasitesini genişletir, kemikleri güçlendirir, metabolizmayı hızlandırır ve büyüme hormonunun salgılanmasına yardımcı olur. Büyüme hormonunun salgılanması demek, boyunuzun uzaması demektir. Koşu, boy uzatan sporlar arasında basketbol kadar etkili olmasa da boy uzaması için faydalı bir spordur.

Yüzme

Yüzme, boy uzatan sporlar arasında basketboldan sonra gelen harika bir spordur. Yüzme sayesinde vücut esneklik kazanır ve yüzerken vücudun her tarafı çalıştığı için boy uzaması sağlanır.
Yüzme, özellikle omurgayı esnettiği için boy uzaması gerçekleşir.
Boy Uzatma Programı ile 6 Haftada 7cm Uzamak içn tıklayın!

25 Mayıs 2013 Cumartesi

Boyunuzu Uyuyarak Uzatın!

Boy Uzatma Programı ile 6 Haftada 7cm Uzamak içn tıklayın!

boyunuzu uyuyarak uzatın




Uyumak, boy uzatma konusunda çok önemli bir yere sahiptir. Uykusuzluk sonucu agresiflik, dikkatsizlik ve halsizlik gibi olumsuz sonuçlar meydana gelmektedir. Bu olumsuz sonuçlardan birisi de boyun uzayamamasıdır. Büyüme hormonu en çok uykudayken salgılanır. Yetersiz ve düzensiz bir uykuda ise büyüme hormonu salgılansa bile az salgılanır bu da boy uzamasını engeller. Günde 7,5-10 saat arası uyumak boy uzaması için çok önemlidir. Tabii iş fazla uyumakla bitmiyor. Boy uzaması için düzenli uyumak da çok önemli. Bir gün saat 10'da bir gün saat 12'de uyursanız düzensiz bir uyku rejimine sahip olursunuz ve bu da boy uzamasını olumsuz etkiler.

Konuyu özetleyecek olursak: Boy uzaması için düzenli ve yeterli uyumak gereklidir.
Boy Uzatma Programı ile 6 Haftada 7cm Uzamak içn tıklayın!

23 Mayıs 2013 Perşembe

Boy Uzatma Yöntemleri - Uzayamam Demeyin!

Boy Uzatma Programı ile 6 Haftada 7cm Uzamak içn tıklayın!



Boy uzatma yöntemleri, doğal yolla boyunuzun uzamasını sağlayan belli başlı yöntemlerdir. Bu yazıda boy uzatma yöntemleri bulabilirsiniz.

boy uzatma yöntemleri

Boy uzatmak için doğru beslenin!

Dengeli ve düzenli beslenmek boy uzatmak için en önemli ve en temel boy uzatma yöntemlerindendir. Boyunuzun uzamasını istiyorsanız fast-food tarzı gıdalardan tamamen uzak durmalısınız. Doğal gıdalarla beslenirseniz vücudunuz bu gıdaları boyunuzun uzaması için kullanır.
boy uzatma yöntemleri

Boy uzatmak için boy uzatma egzersizleri yapın!

Tek başına dengeli ve düzenli beslenmek pek işe yaramayabilir işte burada devreye boy uzatma egzersizleri giriyor. Boy uzatma yöntemleri içinde benim en çok güvendiğim yöntem boy uzatma egzersizleridir. Eğer bu egzersizleri belli bir zaman diliminde düzenli olarak yaparsanız ve düzenli beslenirseniz boyunuzun uzamaması için hiçbir sebep yok!

boy uzatma yöntemleri

Boy uzatmak için düzenli uyuyun!

Boy uzatma işi büyüme hormonlarıyla ilgilidir. Büyüme hormonları da en fazla uykudayken salgılanır. Düzenli ve yeterli bir uyku rejimine sahip olmanız boyunuzun büyümesi için çok önemlidir.

Boy Uzatma Programı ile 6 Haftada 7cm Uzamak içn tıklayın!

20 Mayıs 2013 Pazartesi

Boy Uzatma Egzersizleri (Video) - Geç Kalmadan Uzayın

Boy Uzatma Programı ile 6 Haftada 7cm Uzamak içn tıklayın!
Boy Uzatma Egzersizleri - Geç Kalmadan Boyunuzu Uzatın Boy uzatma egzersizleri boy uzaması için oldukça önemlidir. Düzenli beslenme, düzenli uykunun yanı sıra egzersiz yapmak da boy uzaması için oldukça etkilidir. Aşağıdaki videoda boy uzatma egzersizleri bulabilirsiniz. 8 haftada ip atlayarak boy uzatmak
Boy Uzatma Programı ile 6 Haftada 7cm Uzamak içn tıklayın!

19 Mayıs 2013 Pazar

Boy Nasıl Uzar - Boyunuzu Uzatın!

Boy Uzatma Programı ile 6 Haftada 7cm Uzamak içn tıklayın!





Boy uzamasının gerçekleşmesini sağlayan bazı etkenler vardır. Boy nasıl uzar sorusuna cevap vermek için öncelikle boy uzamasını sağlayan etkenleri öğrenmek gerekir. Aşağıda boy uzamasını etkileyen olumlu ve olumsuz etkenlerin neler olduğunu görebilirsiniz.


Olumlu etkenler

  1. İyi beslenmek
  2. Spor yapmak
  3. Olumlu düşünmek ve motive olmak
  4. Genetik
  5. Vitamin ve mineral almak
  6. İyi bir uyku

Olumsuz etkenler

  1. Boy uzamasını engelleyen sporlar yapmak
  2. Kötü beslenmek

Aşağıda olumlu etkenler ile ilgili maddelerin geniş açıklamalarını okuyarak konu hakkında detaylı ve faydalı bilgi edinebilirsiniz.

a.İyi beslenmek
Boy uzamasını sağlayan en önemli etken beslenmedir. Nasıl beslenirseniz o doğrultuda bir hayatınız olur. Eğer boy uzatan yiyecekler ile beslenirseniz boyunuz çok rahat bir şekilde uzar. Süt, yoğurt, balık, tavuk, yumurta ve peynir içerdikleri kalsiyum, D vitamini ve protein sayesinde hem kemik gelişimini hem de kas gelişimini olumlu yönde etkiler. Bu sayede boyunuz uzar. Kısaca açıklamak gerekirse yukarıdaki besinlerle beslenirseniz boyunuz doğal yollarla ve sağlıklı bir şekilde uzar.

b.Spor yapmak
Basketbolcuların, yüzücülerin, voleybolcuların geneli uzun boyludur. Nedenini hiç düşündünüz mü? ben söyleyeyim. Çünkü onlar sporcu. Her daim spor yapıyorlar ve sağlıklı besleniyorlar. Bu sayede uzun boylular. Eğer basketbol, voleybol, yüzme, barfiks gibi sporlardan herhangi birini yaparsanız boyunuz çok sağlıklı bir şekilde uzar. Fakat bu sporları istikrarlı bir şekilde yapmalısınız. Mesela günde en az 1 saat olmak üzere haftada 3-4 gün yukarıdaki sporlardan herhangi birini yaparsanız boyunuz uzar.

c.Olumlu düşünmek ve motive olmak
Olumu düşünmek hayatın her alanında olduğu gibi boy uzatma konusunda da büyük önem teşkil etmektedir. Eğer boyunuzun uzayacağı hakkında olumlu düşünmezseniz ve kendinizi motive etmezseniz zor uzarsınız. Unutmayın her şey düşünmekle başlar. Olumlu düşünürseniz olumlu sonuçlar alırsınız.

d.Genetik
İnsanların boyu üzerindeki en büyük etkiyi genler yapmaktadır. Eğer anne ve babanızın boyu uzun ise sizin de uzun boylu olma olasılığınız çok yüksektir. Fakat bu akla "benim annem babam kısa ben de kısa olacağım" düşüncesini getirmesin. Eğer spor yaparsanız, iyi beslenirseniz, olumlu düşünürseniz boyunuzun uzamaması için hiçbir sebep yok. Genlerin tek ayrıcalığı eğer uzun ebeveynlere sahipseniz genler sayesinde siz istemeseniz bile uzun boylu olabiliyorsunuz.

e.Vitamin ve mineraller
Vücudunuza aldığını vitaminler ve mineraller boy uzamasını doğrudan etkiler. Eğer yeterli miktarda D vitamini ve kalsiyum alıyorsanız boyunuz kesinlikle uzar. İyi beslenme konusunda hangi besinlerde kalsiyum ve D vitamini olduğunu yazmıştım oradan yararlanabilirsiniz. D vitamini hakkında bilinmesi gereken önemli bir konu var ki çok önemli. Sadece D vitamini almakla iş bitmiyor. Eğer D vitamini vücut tarafından emilmezse hiçbir işe yaramıyor. D vitamini sadece güneş ışığı sayesinde emilebiliyor. Yani D vitamini aldıktan sonra mutlaka güneşe bir çıkmalısınız ve en az 15-20 dakika güneş ışığı almalısınız. Aksi taktirde aldığınız D vitamini hiçbir işe yaramaz.

f.İyi bir uyku
Boy uzatma hakkında kilit noktalardan birisi de bu. Çünkü büyüme hormonu uykuda salgılanır. Gün boyunca yaptıklarınız uyku sayesinde düzenlenir ve size katkı sağlar. Eğer boyunuzu uzatmak istiyorsanız günde en az 7 saat düzenli bir şekilde uyumalısınız.

Olumlu etkenleri yazdıktan sonra sıra geldi olumsuz etkenlere. Aşağıya boy uzamasını olumsuz yönde etkileyen etkenleri yazdım. Eğer boyunuzu uzatmak istiyorsanız aşağıda yazılanlardan mutlaka kaçınmanız gerekir.

Boy uzamasını olumsuz yönde etkileyen sporlar
Ülkemizde futbol çok büyük rağbet görmektedir. Fakat futbol boy uzamasını engelleyen bir spordur. Aynı şekilde halter sporu da boy uzamasını engeller(aynı şekilde ayakta kaldırılan dumbell da olumsuz etki yapar). Eğer boyunuzu uzatmak istiyorsanız 22 yaşına kadar halter sporundan uzak durun. İş futbola gelince durum biraz değişiyor. Çünkü ülkemizde futbol oynayan ve bu işi profesyonel şekilde yapmak isteyen çok insan var. Futbol bacak kemiklerine ve kaslarına baskı uygulayarak boy uzamasını engeller. Fakat bu sizin futbol oynamayacağınız anlamına gelmiyor. Futbol ile birlikte diğer boy uzatan sporları yaparsanız ve iyi beslenirseniz boyunuzun uzamaması için hiçbir sebep yok.

Kötü beslenmek
Daha en başta beslenmenin boy uzaması üzerinde ne kadar büyük etkiye sahip olduğunu yazmıştım. Fast-food, dondurulmuş gıdalar, katkı maddesi olan besinler, suni yiyecekler, bol yağlı kızartmalar boy uzamasını olumsuz yönde etkiler. Eğer boyunuzu uzatmak istiyorsanız mutlaka doğal ve zararsız gıdalarla beslenmelisiniz.

Boy nasıl uzar konusu hakkında yazacaklarım bu kadar ancak son bir şey eklemek istiyorum. Arkadaşlar, ergenlik dönemini atlattıysanız ne yazık ki boyunuzu uzatmak için yapılabilecek pek bir şey yok. Burada devreye sıradışı bilimsel teknik ve yöntemler giriyor.

Boy Uzatma Formülü kitabı ile hangi yaşta olursanız olun boyunuzu en etkili ve hızlı bir şekilde uzatabiliyorsunuz. Buraya tıklayarak kitabın resmi sitesini ziyaret edebilir ve kitabı bilgisayarınıza indirebilirsiniz. Bu kitabı gerçekten çok öneriyorum. Çünkü kitap hakkında bir sürü olumlu yorum alıyorum.

Şimdilik hoşçakalın ve yeni yazılarda görüşmek üzere diyerek yazımı bitiriyorum. Boyunuzu uzatma konusunda başarılar diliyorum.