Sayfalar

1 Mayıs 2015 Cuma

Boyunuz kısa mı? O zaman uzatın!

Merhaba. Boyunuzun kısalığından muzdaripseniz size tavsiyem boyunuzu uzatmanız. "Hadi canım, ben bunu bilmiyordum, ciddi misin?" dediğinizi duyar gibiyim. Biliyorum çok bariz bir şey söyledim ama net olmakta fayda var diye düşünüyorum.

Öncelikle neden boyunuzu uzatmanız gerektiğinden bahsetmek istiyorum,
  • Boyunuz kısa ise sosyal açıdan sıkıntıya girme ihtimaliniz çok yüksek.
  • Boyu uzun olanlar sizden daha iyi görünür.
  • Spor aktivitelerini en üst seviyede yapmakta zorlanırsınız.
  • Eğer erkekseniz, birçok kızın uzun boylu erkekleri daha çekici bulduğunu bilirsiniz.
  • Eğer kızsanız ve boyunuz kısa ise sıradan olursunuz. Uzun boylu kızlar daha fazla dikkat çeker ve fizikleri daha güzel olduğu için giydikleri elbiseler çok daha güzel olur.
  • Uzun boylu olmak insana özgüven verir.
Yukarıda bahsettiğim sebepler hiç düşünmeden aklıma gelen şeyler. Düşünsem eminim ki çok daha fazla sebep bulabilirim.

Boyunuzu neden uzatmanız gerektiğinden bahsettiğime göre, sıra geldi boyunuzu nasıl uzatacağınıza. Arkadaşlar bu blog üzerinden size bir sürü boy uzatma tavsiyesi veriyorum ama eğer boyunuzu uzatmak için zaman geçmiş ise yani 18 yaşından büyükseniz artık boyunuzu benim verdiğim tavsiyeler ile uzatamazsınız. İşte tam bu noktada tüm dünyanın kabul etmiş olduğu ve birçok kişinin kullanmaktan memnun kaldığı bir ürün devreye giriyor.  Boyunuzdan şikayetçi iseniz büyük ihtimalle boy uzatma formülü kitabı diye bir kitap duymuşsunuzdur.

Bu kitap sayesinde hangi yaşta olursanız olun boyunuzu uzatmanız mümkün ve kitap memnuniyet garantili. Kitap içerisinde bilimsel yöntemler kullanarak nasıl daha uzun boylu olabileceğiniz anlatılıyor ve eğer kitabın içerisinde yazanları yaparsanız bu kitap size 6 haftada 7 cm'e kadar boy uzamasını garanti ediyor. Ben de boyumun kısa olmasının dezavantajlarını çekmiş birisi olarak rahatlıkla söyleyebilirim ki bu kitap size çok şey katacak. Bu kitap, kendinden o kadar emin ki eğer 60 gün içerisinde boyunuz uzamazsa paranızı geri alabiliyorsunuz. Kitabın fiyatı 72 lira. Her ay saçma sapan şeylere para ödüyoruz, peki dış görüşünüzün temeli olan boyumuzu uzatmak için neden para ödemeyelim ki? Seçiminizi iyi yapın. Ya boyunuzun kısa olmasının dezavantajlarını yaşarsınız ya da Boy Uzatma Formülü Kitabına sahip olarak boyunuzu uzatıp daha iyi bir yaşam sürersiniz.

3 yorum:

  1. Merhaba ben 16.5 yaşındayım erkeğin boyum 1.58 annem 1.45 babam lada aynı boydayız. Barfiks çıkıyorum günde toplam 40tane sizce ben 1.70 olurmuyum yada kaç cm uzarım (abi ben 2yıl güreşe gitim ve 2 ay boks kursuna )

    YanıtlaSil
  2. Merhaba ben 18 buçuk yaşındayım babam
    1.80 annem 1.53 abim 1.85
    Ben ise 177 biraz daha uzar miyim
    1.82 Olurmuyum bide bazen barfiks sınav yapıyorum.

    YanıtlaSil
  3. Merhaba ben 18 buçuk yaşındayım babam
    1.80 annem 1.53 abim 1.85
    Ben ise 177 biraz daha uzar miyim
    1.82 Olurmuyum bide bazen barfiks sınav yapıyorum.

    YanıtlaSil